StudyFlow

StudyFlow, een innovatief en jong merk

StudyFlow wordt bezocht door leerlingen (16–19 jaar) uit de examenjaren VMBO-GT, HAVO en VWO. In 2010 (onze pilot-fase) hebben 10.000 leerlingen zich ingeschreven om examens te oefenen op StudyFlow. Van deze leerlingen kwamen ongeveer 43% herhaaldelijk terug. 57% van leerlingen was vrouwelijk tegenover 43% mannelijk. Oefenen voor examens doen leerlingen tussen maart-juli.

Juist omdat StudyFlow vóór en dóór leerlingen is gebouwd, heeft het in haar half jarige bestaan een innovatief en jong merk weten te vestigen. We hebben gekeken naar manieren waarmee adverteerders zichzelf effectief bij onze doelgroep onder de aandacht kunnen brengen. Dit hebben we bedacht:

Banner

Een full-page banner (728 × 90) onder alle oefen-pagina's.
Banners lopen van 1 Maart t/m 31 Juli (de examen-periode).

Beloning naar cijfer

Aan de hand van behaalde cijfers kan een beloning aan leerlingen worden gegeven. Deze beloning wordt vertoond op de pagina waarop leerlingen hun resultaten na het maken van een examen inzien. Bij het behalen van een goed resultaat kan er bijvoorbeeld ter promotie een kortingscode cadeau worden gedaan. Dit is een effectieve en leuke manier van adverteren omdat het op dat moment relevant is voor de leerling.

Advertorial in nieuwsbrief

We sturen drie keer per jaar een nieuwsbrief naar onze gebruikers. StudyFlow biedt de mogelijkheid om in de nieuwsbrief een advertorial te laten plaatsen.

Online eindexamens oefenen en resultaten analyseren.



Begin met OefenenSnelle 60-seconden registratie